مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 12:152017-10-24ورزشي

روایت آشتیانی از سرخپوش شدن پرسپولیس


مرحوم ابراهیم آشتیانی، از پیشکسوتان نسل اول پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی ادعا کرده بود پرسپولیس قبل از حضور آلن راجرز، سفید می پوشید و بعد از آمدن او بود که رنگ پیراهنش قرمز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ورزش سه در بازخوانی گفت وگویی با ابراهیم آشتیانی، بازیکن سابق شاهین و پرسپولیس که صبح امروز درگذشت، نوشت: بعد از انحلال شاهین در روز 16 تیر ماه سال 1346 شاهینی ها با دکترین تاریخی دهداری و کمک و همیاری رجبعلی فرامرزی، مرحوم مجید حاج رضایی و.

به پرسپولیس کوچیدند و اگر تلاش این آدم ها و باشگاه پرسپولیس و مدیری مثل علی عبده نبود، امروز خبری از نام پرسپولیس هم نبود.

پرسپولیسی ها روز 16 فروردین را برای ابتدای حیات خود مناسب دیدند.

آنها در اولین روز فوتبال خود با رنگ مورد علاقه مؤسس باشگاه یعنی عبده قرمز آجری و سیاه به میدان تاج آمدند اما شاهینی های سابق مثل دهداری، همایون، جاسمیان، کاشانی، محراب، کلانی، برادران وطنخواه، آشتیانی، گنجاپور، رحیمی و ناظم و.

علاقه داشتند که سفید بپوشند.

جالب این که در روز اول تاریخ پرسپولیس آنها مجاز به پوشیدن سفید نبودند، چون رقیب آنها یعنی تاج هم سفید پوشیده بود! 48 سال قبل شرایط با امروز متفاوت بود و بازیکنان در یک سال تنها با 2 یا 3 دست لباس بازی می کردند و مثل امروز نبود که هر بازی یک دست کامل لباس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت آشتیانی از سرخپوش شدن پرسپولیس

روایت آشتیانی از سرخپوش شدن پرسپولیس