مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 11:202017-10-24سياسي

مهارت آموزی و کمک به ادامه تحصیل کودکان و نوجوانان خیابانی در دستور کار باشد


دکتر رحمانی فضلی در نود و سومین جلسه شورای اجتماعی کشور گفت: برای ساماندهی کودکان و نوجوانان خیابانی باید از ظرفیت خیرین و سمن ها استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در نود و سومین جلسه شورای اجتماعی کشور که در محل وزارت کشور برگزار شد با اشاره به پدیده متکدیان و کودکان خیابانی اظهارکرد: ساماندهی کودکان خیابانی در شهرهایی که بیشتر تحت تاثیر این مسئله هستند باید در اولویت قرار بگیرند.

وی افزود: در همین ارتباط کودکان و نوجوانان خیابانی که دارای پدر و مادر هستند باید بر اساس شناسایی که صورت می گیرد تحویل خانواده هایشان شوند و کودکان و نوجوانان خیابانی که به هر دلیلی امکان شناسایی خانواده آنان وجود ندارد بر اساس علاقه مندی که دارند به مدارس و یا نهادهای ذیربط برای کسب مهارت هدایت شوند.

براساس گزارش روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،وزیر کشور تاکید کرد: یکی از مشکلاتی که باعث می شود بنگاه های اقتصادی و کارفرمایان از فعالیت این افراد در محل کار خودداری کنند، پرداخت هزینه بیمه آن ها است که دولت نیز اگر لازم باشد نسبت به پرداخت این حق بیمه اقدام خواهد کرد تا این افراد با مهارت هایی که آموزش دیده اند بتوانند مشغول به کار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی و کمک به ادامه تحصیل کودکان و نوجوانان خیابانی در دستور کار باشد

مهارت آموزی و کمک به ادامه تحصیل کودکان و نوجوانان خیابانی در دستور کار باشد