مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 11:102017-10-24سياسي

برخی پروژه های شهر خرم آباد بدون برنامه شروع شده اند


برخی پروژه های شهر خرم آباد بدون برنامه شروع شده اند اما باید به اتمام برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید موسی خادمی در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر خرم آباد، اظهار کرد: خوشبختانه شورای شهر خرم آباد به لحاظ سطح تحصیلات، تجربه کاری و مردمی بودن جایگاه خوبی دارند.

وی با بیان اینکه انتخاب شهردار به اتفاق تمام اعضای شورای شهر صورت گرفته که اقدام مهم و خوبی است، ادامه داد: خیلی از شهرهای کشور در این زمینه مشکل دارند اما در خرم آباد تعامل و مدیریت مطلوب اعضای شورای شهر باعث این انتخاب خوب شد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه حضور اعضای شورا شهر در یک نگاه کلی هم فرصت و هم تهدید است، افزود: شورا دارای پایگاه مردمی است و خیلی از برنامه ها را می تواند با حمایت مردم اجرا کند و به این لحاظ فرصت محسوب می شود.

اما اگر نتواند امید مردم را افزایش دهد وضعیت، بدتر خواهد شد چرا که مردم می بینند علی رغم بهترین انتخابشان پیشرفتی حاصل نشده است.

خادمی با تاکید بر اینکه برای توسعه شهری باید دقت بیشتری جهت همفکری صرف کرد، گفت: هم اکنون نگاهی که در کشور وجود دارد نگاه بدی نیست، اما همچنان درخواست اعتبار، منابع و امکانات از مرکز وجود دارد، چرا که حس می کنیم علت توسعه نیافتگی در یک دوره تاریخی مربوط به ندادن اعتبار کافی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی پروژه های شهر خرم آباد بدون برنامه شروع شده اند

برخی پروژه های شهر خرم آباد بدون برنامه شروع شده اند