مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 09:552017-10-24بين الملل

دولت وابسته به انصارالله یمن به دبیرکل سازمان ملل نامه داد


وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن در نامه ای خطاب به دبیرکل سازمان ملل با تقدیر از همکاری های موجود میان این دولت و سازمان ملل خواستار افزایش تلاش ها در راستای مبارزه با فقر و نقض حقوق بشر در جهان و نیز بازگشت صلح و ثبات به یمن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه رای الیوم، هشام شرف، وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن در نامه ای به مناسبت روز سازمان ملل مصادف با 24 اکتبر خطاب به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل ارسال کرد، اظهار داشت: هنوز چالش های بزرگی برای این سازمان و نهادهای انسانی آن وجود دارد که نیازمند افزایش تلاش ها برای عبور از آنها است.

در راس این چالش ها، درگیری ها، جنگ ها، فقر، بیماری ها و نقض حقوق بشر در کشورهای متعدد قرار دارد.

در ادامه این نامه با تاکید بر تقدیر دولت نجات ملی یمن از مشارکت های موجود با سازمان ملل و نهادها و برنامه های وابسته به آن به ویژه در دو حوزه اقتصادی و انسانی بار دیگر بر پایبندی این دولت به ارائه تمامی ابعاد حمایت ها و تسهیلات ممکن تاکید شد.

هشام شرف در ادامه تاکید کرد: یمن از اولین کشورهایی بود که به سازمان ملل ملحق شد، این سازمان برای نجات بشریت از مشکلات جنگ و کشتارها تشکیل شد و امید بسیاری برای حفظ امنیت و صلح جهانی، تحقق همکاری میان کشورها و احترام به حقوق بشر و آزادی های اساسی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت وابسته به انصارالله یمن به دبیرکل سازمان ملل نامه داد

دولت وابسته به انصارالله یمن به دبیرکل سازمان ملل نامه داد