مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 09:202017-10-24سياسي

تعدادی از عوامل فرصت طلب در تجمع مردم منطقه اسلام آباد ارومیه بازداشت شدند


دادستان عمومی و انقلاب ارومیه از دستگیری برخی عوامل فرصت طلبی خبر داد که به بهانه اعتراض به اتفاق دیروز در یکی از مدارس ارومیه ،شب گذشته به دو مدرسه دیگر در این شهر حمله کرده و خسارت هایی به بار آورده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، مصطفی حبیبی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه با اعلام اینکه پس از وصول گزارش هایی مبنی بر تجمع اولیای دانش آموزان مدرسه ای در منطقه اسلام آباد در اعتراض به سرایدار این مدرسه که در ادامه منجر به حضور و تجمع عده ای عناصر فرصت طلب در محل شده بود، شخصا در محل تجمع حاضر شده است، گفت: به اتفاق برخی دیگر از مسئولان ضمن صحبت با والدین دانش آموزان آنان را دعوت به متفرق شدن و پیگیری قانونی موضوع کردیم که انصافا هم با آرام شدن شرایط مردم عادی که احساسات شان از شنیدن خبر برانگیخته شده بود متفرق شدند.

وی افزود: متاسفانه در این بین عده ای فرصت طلب با سوءاستفاده از شرایط پیش آمده اقدام به تحریک مردم کردند که تعدادی از آنها شناسایی و دستگیر شدند و تحقیقات از آنها آغاز شده است.

حبیبی گفت: سرایدار این مدرسه نیز با صدور دستور قضایی بازداشت شده است.

دادستان ارومیه گفت: حدود ساعت ده شب گذشته نیز عده ای اندک از فرصت طلبان دوباره به 2 مدرسه دیگر حمله کردند و خسارت هایی به بار آورده اند که ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدادی از عوامل فرصت طلب در تجمع مردم منطقه اسلام آباد ارومیه بازداشت شدند

تعدادی از عوامل فرصت طلب در تجمع مردم منطقه اسلام آباد ارومیه بازداشت شدند