مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 09:052017-10-24اقتصادي

ورود یونیدو به شیلات سیستان وبلوچستان


مدیرکل شیلات سیستان وبلوچستان گفت: سازمان توسعه صنعتی ملل متحد( UNIDO ) نیز اخیرا برای حمایت از زنجیره شیلاتی در سیستان وبلوچستان ابراز تمایل کرده است.

- هدایت الله میرمرادزهی در گفت وگو با ایسنا- افزود: نمایندگان این سازمان در بازدید اخیر خود از صنایع شیلاتی استان یک پروژه یک ساله را با بودجه یونیدو برای حمایت صنایع شیلات استان تعریف کردند.

وی افزود: در این پروژه مشترک میان شیلات وسازمان توسعه صنعتی ملل متحد، این سازمان با آموزش های مختلف و ارتقای دانش فنی صنایع شیلاتی استان، آن ها را به فناوری های نوین به روز کرده و زمینه حضورشیلات استان را در بازارهای مصرف کشورهای منطقه و اروپایی فراهم می کند.

مدیرکل شیلات سیستان وبلوچستان گفت: در چابهار و کنارک 170 واحد شیلاتی در قالب 29 کارخانه تولید کنسرو ماهی و 19 واحد نگهداری و انجماد، فرآوری و بسته بندی ماهی و میگو وجود دارد که نقش مهمی را به این دو بندر مهم در بسته بندی و صادرات تن ماهیان در منطقه داده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قطب صید وصیادی ایران بنادر چابهار و کنارک هستند که بادارا بودن 8 بندرماهیگیری و 3 مرکز تخلیه صید تأمین کننده بیش از 60 درصد ماهیان صنعتی کشور(تن ماهیان) 42 درصد سهم صید بین استان های جنوبی و 40 درصد صید کل کشور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود یونیدو به شیلات سیستان وبلوچستان

ورود یونیدو به شیلات سیستان وبلوچستان