مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 01:252017-10-23اقتصادي

تصویب بودجه آمریکا فشار زیادی بر قیمت طلا وارد خواهد کرد


یک تحلیلگر ارشد اقتصادی بر این باور است که تصویب بودجه پیشنهادی دولت آمریکا از سوی سنا می تواند طی روزهای آینده فشار زیادی را بر قیمت جهانی طلا وارد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، پیتر هاگ از مدیران ارشد کیتکو متال در سخنانی تاکید کرد: تصور می کنم تصویب بودجه آمریکا در سنا می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار شاخص سهام و قیمت کالاهای راهبردی به خصوص نفت و طلا در روزهای آینده داشته باشد.

به نظر من قیمت طلا در روزهای آینده تحت تاثیر تقویت ارزش دلار با کاهش روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش تصویب بودجه آمریکا در حالی است که تازه ترین آمارها نشان می دهد اقتصاد این کشور طی سال مالی گذشته با کسری بودجه 666 میلیارد دلاری روبرو شده است.

البته آدام باتون تحلیلگر ارشد بازار ارز بر این باور است که قیمت جهانی طلا در روزهای آینده تحت تاثیر سیاست های پولی بانک های مرکزی بزرگ جهان و همین طور تنش های سیاسی در عرصه بین المللی به خصوص بحران کره شمالی با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

بیل باروش تحلیلگر برجسته موسسه بلولاین فیوچرز نیز گفت: پیش بینی من این است که احتمال افت قیمت طلا در کوتاه مدت وجود دارد ولی در بلند مدت روند قیمت این فلز زرد کاملا صعودی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بودجه آمریکا فشار زیادی بر قیمت طلا وارد خواهد کرد

تصویب بودجه آمریکا فشار زیادی بر قیمت طلا وارد خواهد کرد