مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 22:162017-10-23سياسي

ابتکار عنوان کرد سهم 30 درصدی مدیریت زنان تا پایان برنامه ششم توسعه


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه حداقل 30 درصد مدیران در همه سطوح باید از زنان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از سوادکوه شمالی، معصومه ابتکار امشب در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به رویکرد های اصلی دولت دوازدهم در حوزه زنان و خانواده اظهار کرد: اولویت های ما برای فعالیت در حوزه زنان و خانواده، اسناد فرادستی است که در قانون اساسی، چشم انداز توسعه کشور، برنامه ششم توسعه و سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه خانواده مورد نظر است.

وی به توجه ویژه رییس جمهور به زنان و خانواده و از لزوم نگاه متعادل به زنان و مردان اشاره کرد و افزود: وجود واحد امور بانوان و مشاور زنان و خانواده در فرمانداری ها و ادارات شهرستان ها موضوع مهمی برای دست یابی به نگاه متعادل به خانواده و زنان است که نیازمند به آن هستیم.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از بهبود جایگاه زنان در دولت دوازدهم برای حوزه های اشتغال با هدف گذاری زنان سرپرست خانوار و تاب آوری اجتماعی و شناخت آسیب ها و توانمندسازی برای مقابله اصولی با آسیب ها خبر داد و خاطرنشان کرد: استفاده از سازمان های مردم نهاد برای همکاری در مسائل مختلف اجتماعی و در زمینه های کارآفرینی برای کاهش مشکلات محیط زیست مانند مشکل پسماند و گردشگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار عنوان کرد سهم 30 درصدی مدیریت زنان تا پایان برنامه ششم توسعه

ابتکار عنوان کرد سهم 30 درصدی مدیریت زنان تا پایان برنامه ششم توسعه