مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 21:202017-10-23حوادث

کشته شدن یک کولبرِ جوان در استان اردبیل


" شنبه شب یک کولبرِ جوانِ سردشتی در منطقه ویژه سردشت (استان اردبیل) کشته شد؛ رسول خضری در ارتباط با این مساله به وزیر کشور تذکر کتبی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، شنبه شب، یک کولبر جوان سردشتی در منطقه مرزی بر اثر شلیک گلوله جان خود را از دست داد.

فرماندار سردشت در ارتباط با کشته شدن این کولبر و تجمع خانواده این کولبر و مردم محلی، به یک رسانه محلی گفت: شب 29 مهر ماه در منطقه مرزی کانال نزدیک روستای بیتوش سردشت، کولبر 24 ساله با نام پشتیوان معین دچار حادثه شد که به مرگ وی منجر شد.

نژاد جهانی افزود: خانواده داغدار این جوان با تعدادی از همشهریان در مقابل در فرمانداری این شهرستان تجمع کردند و خواستار شناسایی مقصران این حادثه شدند.

در چهارچوب قانون از خانواده کولبر متوفی حمایت می کنیم وی با ابراز همدردی با خانواده داغدار کولبر کشته شده گفت: ما در چهارچوب قانون از خانواده این جوان حمایت می کنیم و مسئله را بررسی می کنیم و همچنین خانواده این جوان مرحوم می توانند از طریق مراجع قانونی پیگیر حق خود باشند و در این راه مانعی وجود ندارد و در این راستا هم مردم سردشت و خانواده این جوان رفتار آرام و منطقی داشته و گفت وگوی تعاملی خوبی با اعضای شورای تامین داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن یک کولبرِ جوان در استان اردبیل

کشته شدن یک کولبرِ جوان در استان اردبیل