مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 16:552017-10-23اقتصادي

بیمه فرسودگی راه نجات اسقاط خودروهای فرسوده/انتقاد از روند اسقاط خودرو در کشور


رییس ستاد حمل و نقل و سوخت با اشاره به افت اسقاط خودروهای فرسوده در مهرماه سال جاری در اثر مسدود شدن واردات اظهار کرد: در صورت تعریف آیین نامه مربوط به بیمه فرسودگی خودروها، - وابستگی بین واردات و اسقاط خودروها قطع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی نیکدار در نشست معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست که امروز با حضور مسعود تجریشی معاون سازمان حفاظت محیط زیست و نمایندگان تعدادی از دستگاه ها در سازمان محیط زیست برگزار شد، اظهار کرد: از سال 85 تا سال 95 بیشترین گواهی اسقاطی که تولید شده مربوط به سال 95 بوده است.

در این سال حدود 350 هزار دستگاه معادل سواری اسقاط شد.

وی با بیان اینکه طی 10 سال گذشته بیش از دو میلیون خودرو اسقاط شده است، گفت: در سال 95 بیشترین اسقاط خودرو را در مقایسه با سال های گذشته داشته ایم و برآورد شده که در سال 96 یک میلیون و 250 هزار خودروی فرسوده باید اسقاط شود.

اگر عملکرد سال 95 را محور قراردهیم 10 سال طول می کشد که این تعداد خودروی فرسوده را اسقاط کنیم ضمن اینکه سال به سال بر تعداد خودروهای فرسوده افزوده می شود.

رییس ستاد حمل و نقل و سوخت کشور با اشاره به اینکه برای حل مشکل اسقاط خودرو پیشنهادی به دولت ارائه شد، تصریح کرد: در مصوبه گذشته دولت، واردات خودرو منوط به اسقاط خودروهای فرسوده بود که تعداد خودروهای اسق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه فرسودگی راه نجات اسقاط خودروهای فرسوده/انتقاد از روند اسقاط خودرو در کشور

بیمه فرسودگی راه نجات اسقاط خودروهای فرسوده/انتقاد از روند اسقاط خودرو در کشور