مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 16:512017-10-23بين الملل

بازداشت ده ها فلسطینی در قدس/ ربوده شدن 3 کارگر فلسطینی در مرز مصر


نظامیان صهیونیست شب گذشته با یورش به خانه های شهروندان فلسطینی در شهرک العیساویه واقع در شمال شرقی قدس اشغالی، ده ها نفر را بازداشت کردند.

- بازداشت ده ها فلسطینی در قدس/ ربوده شدن 3 کارگر فلسطینی در مرز مصر نظامیان صهیونیست شب گذشته با یورش به خانه های شهروندان فلسطینی در شهرک العیساویه واقع در شمال شرقی قدس اشغالی، ده ها نفر را بازداشت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که نظامیان صهیونیست شب گذشته و بامداد امروز دوشنبه دستکم 45 فلسطینی را در جریان یورش به خانه های آنها بازداشت کرده و برای 3 اسیر آزاد شده نیز احضاریه جهت مراجعه به مراکز بازجویی تحویل دادند.

محمد محمود وکیل حقوقی در نهاد امور اسرا و آزادگان فلسطینی گفت که تعدادی از بازداشت شدگان بامداد امروز به مراکز بازجویی المسکوبیه، القشله و مرکز پلیس خیابان صلاح الدین ارجاع داده شدند.

طبق گزارش شبکه الجزیره، منابع صهیونیستی نیز اعلام کردند که بیش از 50 فلسطینی ساکن شهرک العیساویه طی روزهای اخیر توسط نیروهای ارتش و دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بازداشت شده اند.

ربوده شدن 3 کارگر فلسطینی در مرز مصر وزارت امور داخلی نوار غزه امروز دوشنبه اعلام کرد 3 کارگر فلسطینی که مشغول کار در تونل های واقع در مرز مصر و فلسطین بودند، ربوده شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت ده ها فلسطینی در قدس/ ربوده شدن 3 کارگر فلسطینی در مرز مصر

بازداشت ده ها فلسطینی در قدس/ ربوده شدن 3 کارگر فلسطینی در مرز مصر