مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 16:102017-10-23سياسي

متن هفتمین گزارش وزارت خارجه در اجرای برجام


وزارت خارجه هفتمین گزارش سه ماهه خود در اجرای برجام را در سه بخش به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفتمین گزارش سه ماهه وزارت خارجه در خصوص اجرای برجام در سه بخش شامل موانع و چالش ها در اجرای برجام، آخرین تحولات در حوزه رفع تحریم ها و آخرین تحولات در حوزه فعالیت های هسته ای است.

متن کامل این گزارش به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیمهفتمین گزارش سه ماهه وزارت امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص اجرای برجام (26 تیر الی 26 مهر 1396)گزارش حاضر هفتمین گزارش وزارت امورخارجه است که در اجرای تبصره یک قانون اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام مصوب 1394/07/21 مجلس شورای اسلامی تهیه شده و به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تقدیم می ­گردد.

این گزارش در سه بخش الف) موانع و چالش ها؛ ب) آخرین تحولات در حوزه رفع تحریم ها؛ و ج) آخرین تحولات در حوزه فعالیت های هسته ای، به تحولات مرتبط با اجرای برجام در دوره سه ماهه 26 تیر لغایت 26 مهر 1396 می پردازد.

مهم ترین تحول در رابطه با برجام طی سه ماه اخیر و در سطح کلان، خودداری رییس جمهور آمریکا از تایید پایبندی جمهوری اسلامی ایران به مفاد برجام می باشد که در تاریخ 21 مهر 1396، عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن هفتمین گزارش وزارت خارجه در اجرای برجام

متن هفتمین گزارش وزارت خارجه در اجرای برجام