مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 14:352017-10-23بين الملل

اهداف سفر لاورنتیف و مقداد به تهران


مدیرکل خاورمیانه و شمال آفریقای وزارت امور خارجه اظهار کرد: گام های سیاسی برای برقراری آرامش و ثبات در سوریه به صورت مثبتی در حال پیشرفت است و هماهنگی بین طرف های مختلف تاثیرگذار، - کاملا برقرار است.

محمد ایرانی در گفت وگو با ایسنا در مورد برگزاری دور آتی نشست آستانه در آینده نزدیک، گفت: نشست های آستانه ماهیت سیاسی و نظامی دارند و این نشست ها برای کمک به استمرار آتش بس و برقراری ثبات و تعیین مناطقی که کانون بحران بودند برگزار می شود و تا کنون با موفقیت های خوبی همراه بوده است.

این دیپلمات وزارت خارجه گفت: گرچه مشکلاتی در این مسیر وجود داشته است اما با درایت ایران، ترکیه و روسیه گام های خوبی در این زمینه برداشته شده و در حال حاضر می بینیم که در صحنه میدانی و نظامی ابتکار عمل بدون تردید در اختیار ارتش سوریه و هم پیمانان آن است.

مدیرکل خاورمیانه و شمال آفریقای وزارت خارجه در مورد سفر اخیر سرلشکر باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح به سوریه و دیدارش با تعدادی از مقامات برجسته این کشور، گفت: کاملا طبیعی است هماهنگی هایی که در حوزه سیاسی وجود دارد و به پیشرفت روند کمک کرده است در سایر زمینه ها نیز باید وجود داشته باشد گرچه به اشکال مختلف پیش از این نیز شاهد این موضوع بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف سفر لاورنتیف و مقداد به تهران

اهداف سفر لاورنتیف و مقداد به تهران