مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 14:202017-10-23اجتماعي

تشرف زائران اربعین از خراسان شمالی به کربلا از مرز چذابه


مدیرکل حج و زیارت خراسان شمالی با تاکید بر ممنوعیت ورود زائران بدون ویزا به عراق، گفت: مسافران اربعین بدون ویزا در مرز تردد نکنند.

- محمدباقر قاصری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دولت عراق ضمن اعلام برخورد جدی با افرادی که بدون ویزا به این کشور وارد شوند اعلام کرده برای متخلفان محکومیت در نظر می گیرد و ستاد مرکزی اربعین در وزارت کشور نیز بر این موضوع تاکید کرده است.

وی با بیان این که تا کنون 4980 زائر خراسان شمالی در قالب 4242 گروه در سامانه ثمان ثبت نام شده اند، ادامه داد: مدارک 3225 زائر برای دریافت روادید به کنسولگری عراق در مشهد ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد مدارک ارسال شده، برای 1908 نفر تا کنون ویزا صادر شده است.

مدیرکل حج و زیارت خراسان شمالی با تاکید بر این که زائران کربلا ثبت نام و دریافت ویزا را به روزهای پایانی موکول نکنند، تصریح کرد: با توجه به حجم مراجعه بالا در روزهای منتهی به اربعین، زائران در همین روزها مراجعه کنند.

قاصری با اشاره به این که روند ثبت نام از شنبه هفته جاری رو به افزایش بوده و رشد چشمگیری داشته است، اضافه کرد: بیشترین آمار ثبت نام شهرستان های این استان به ترتیب مربوط به بجنورد با ثبت نام دو هزار و 477 نفر و بعد اسفراین، مانه و سملقان، شیروان، گرمه، جاجرم و فاروج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشرف زائران اربعین از خراسان شمالی به کربلا از مرز چذابه

تشرف زائران اربعین از خراسان شمالی به کربلا از مرز چذابه