مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 13:452017-10-23سياسي

جلیلی: وزارت نفت تحریم ها و تهدیدهای احتمالی را لحاظ نکرده است


در راستای سلسله جلسات «سایه تمدن اسلامی برای تایید، تکمیل و تصحیح برنامه های دولت دوازدهم» (دولت سایه)، نخستین نشست تخصصی بررسی و نقد برنامه های وزیر نفت با حضور جمعی از کارشناسان این حوزه در دفتر سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

- جلیلی: وزارت نفت تحریم ها و تهدیدهای احتمالی را لحاظ نکرده است در راستای سلسله جلسات سایه تمدن اسلامی برای تایید، تکمیل و تصحیح برنامه های دولت دوازدهم (دولت سایه)، نخستین نشست تخصصی بررسی و نقد برنامه های وزیر نفت با حضور جمعی از کارشناسان این حوزه در دفتر سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این جلسه سعید جلیلی با اشاره به سلسه نشست های تخصصی دولت سایه جهت تایید، تکمیل و تصحیح برنامه های دولت دوازدهم گفت: سوال اصلی که به دنبال پاسخ به آن هستیم این است که طبق وضعیت موجود صنعت نفت و گاز و رصد تمامی احتمالات، چگونه باید به وضعیت مطلوب چشم انداز در چهارسال آینده برسیم و از این نعمت خدادادی به احسن نحو استفاده کنیم؟ نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی افزود: با توجه به اینکه نفت و گاز از مزیت های نسبی کشور ماست چگونه می توان از این مزیت نسبی برای ایجاد حداکثری اشتغال استفاده کرد؟ چگونه می توان با انجام حداکثر ارزش افزوده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: وزارت نفت تحریم ها و تهدیدهای احتمالی را لحاظ نکرده است

جلیلی: وزارت نفت تحریم ها و تهدیدهای احتمالی را لحاظ نکرده است