مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 13:252017-10-23سياسي

جلسه کمیته حقوقی و قضایی ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد


معاون قضایی دادستانی کل کشور در جلسه کمیته حقوقی و قضایی ستاد مبارزه با مواد مخدر بر لزوم تعامل و همدلی و نقش آفرینی روزافزون این کمیته در امور مربوط به مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، پنجاه و هفتمین جلسه کمیته حقوقی و قضایی ستاد مبارزه با مواد مخدر صبح امروز (یکشنبه) در محل دادستانی کل کشور و به ریاست معاون قضایی دادستانی کل کشور در امور مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

در این جلسه بحث و بررسی درباره قانون مبارزه با مواد مخدر با اصلاحات و الحاقات بعدی در حوزه جرایم و مجازات ها با توجه به سیاست های کلی نظام، قانون مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری در دستور کار قرار گرفت و هر یک از اعضای جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در ابتدای جلسه سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور با تاکید بر لزوم هماهنگی و تعامل روزافزون میان دستگاه های متولی و عضو در ستاد مبارزه با مواد مخدر و برگزاری مستمر و منظم جلسات کمیته حقوقی و قضایی این ستاد گفت:الحمد لله هماهنگی و همدلی خوبی در این زمینه وجود دارد که امیداریم با هدف پیشبرد بیشتر کارها افزایش یابد و البته خروجی و نتیجه آن برای مردم که ولی نعمت ما هستند ملموس باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه کمیته حقوقی و قضایی ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد

جلسه کمیته حقوقی و قضایی ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد