مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 13:052017-10-23فرهنگي

نادر مشایخی تماشای کدام فیلم را پیشنهاد کرد؟


نادر مشایخی آهنگساز و نوازنده، شامگاه 30 مهر ماه با حضور در پردیس «کورش» همراه حسین شهابی کارگردان و سایر عوامل فیلم «آزاد به قید شرط» به  تماشای این فیلم نشست.

- نادر مشایخی آهنگساز و نوازنده، شامگاه 30 مهر ماه با حضور در پردیس کورش همراه حسین شهابی کارگردان و سایر عوامل فیلم آزاد به قید شرط به  تماشای این فیلم نشست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، مشایخی در گپ و گفتگو با حسین شهابی کارگردان فیلم آزاد به قید شرط به بازی های یکدست و روان بازیگران فیلم اشاره کرد و گفت:بازی های روان و یکدست،دیالوگهای پر محتوا و بی نظیر و ساختار ساده و صمیمی فیلم من را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

رهبر سابق ارکستر سمفونیک تهران ضمن قدردانی از عوامل این فیلم سینمایی برای ساخت آن افزود: از مردم می خواهم تماشای این فیلم را از دست نداده و حتما به تماشای آن بنشینند.

سازنده سمفونی فیه ما فیه به ساخت آثاری از این قبیل برای آشنای مردم و جامعه با شرایط زندانیان و یا کسانی که دچار مشکلاتی از این قبیل هستند اشاره کرد و افزود:در سینمای ایران ساخت آثاری با این مضومن بسیار کم است و مردم نباید این اتفاق مهم (تماشای فیلم آزاد به قید شرط)را از دست دهند، چرا که فرصت خوبی برای دیدن شرایط حاکم بر زندگی شخصی و خانوادگی افرادی است که خواسته یا ناخواسته وارد زندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادر مشایخی تماشای کدام فیلم را پیشنهاد کرد؟

نادر مشایخی تماشای کدام فیلم را پیشنهاد کرد؟