مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 12:452017-10-23سياسي

نمایندگان اطلاعی از تهیه آیین نامه اجرایی برنامه ششم ندارند


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: دورنمای روشنی از برنامه ها، دستورالعمل ها و اجرای برنامه ششم نداریم و اگر هم کاری انجام شده، - حمیدرضا حاجی بابایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص پیگیری تدوین آیین نامه اجرایی قوانینی که تاکنون آیین نامه آن ها تهیه نشده است، اظهار داشت: بعد از گذشت 7 ماه از سال، دورنمای روشنی از برنامه ها، دستورالعمل ها و اجرای برنامه ششم نداریم و اگر هم کاری انجام شده، نمایندگان مجلس در جریان آن نیستند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس در جریان کارهای دولت نیست، بیان کرد: اطلاعاتی در دسترس نمایندگان نیست و در این زمینه نامه ها و مصاحبه ‎هایی از سوی نمایندگان انجام شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما از دولت می خواهیم که گزارش مبسوطی از آیین نامه ‎ها، ضوابط و دستورالعمل هایی که نگاشته شده، به مجلس گزارش کند.

وی با بیان اینکه نامه هایی را دیوان محاسبات، متناسب با مسئولیت هایی که برنامه ششم برای وزارتخانه ها، نهاد ریاست جمهوری و معاونت های ریاست جمهوری ارسال کرده است، افزود: دولت باید آماده تهیه گزارشی در این زمینه شود، تاکنون در جواب نامه هایی که نگاشته شده، هیچ گزارشی از سوی دولت مبن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان اطلاعی از تهیه آیین نامه اجرایی برنامه ششم ندارند

نمایندگان اطلاعی از تهیه آیین نامه اجرایی برنامه ششم ندارند