مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 12:252017-10-23سياسي

نماینده اهواز: وزیر پیشنهادی نیرو نگرش منطقه ای و بخشی نداشته باشد


نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در خصوص معرفی اردکانیان از سوی رییس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو، گفت: زمان آن فرا رسیده که در سیاست ها و تصمیم گیری ها درباره تخصیص اعتبارات به ساخت سازه های آبی تجدیدنظر اساسی صورت گیرد و وزیر پیشنهادی نیرو .

- نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در خصوص معرفی اردکانیان از سوی رییس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو، گفت: زمان آن فرا رسیده که در سیاست ها و تصمیم گیری ها درباره تخصیص اعتبارات به ساخت سازه های آبی تجدیدنظر اساسی صورت گیرد و وزیر پیشنهادی نیرو باید صریح و شفاف در این خصوص موضع خود را اعلام کند.

جواد کاظم نسب در گفت وگو با ایسنا، اظهار داشت: وزیر نیرو اگرچه باید اصلی ترین بار را در زمینه رعایت ملاحظات پایدارسازی منابع آب به دوش بکشد اما نمایندگان نیز بعنوان صدای رسای مردم در مجلس دهم، قطعا از آقای دکتر رضا اردکانیان نیز پایبندی به ملاحظاتی را مطالبه خواهند کرد.

وی افزود: مجموعه دولت که برخاسته از حماسه ماندگار انتخابات اردیبهشت ماه سال 96 است، باید اهمیت این مسأله را درک کرده و نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخاب و معرفی وزیر حق رییس جمهور است و حتماً با ملاحظه تمام جوانب و در نظر گرفتن منابع ملی، وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اهواز: وزیر پیشنهادی نیرو نگرش منطقه ای و بخشی نداشته باشد

نماینده اهواز: وزیر پیشنهادی نیرو نگرش منطقه ای و بخشی نداشته باشد