مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 11:552017-10-23پزشكي

با 20 مُسکن گیاهی و طبیعی ضد درد آشنا شوید


بسیاری از مسکن های گیاهی ،گیاهانی هستند که همیشه در دسترس بوده و به راحتی قابل استفاده و مصرف هستند اما بسیاری از مردم از خواص شگفت انگیز آنها بی اطلاع هستند؛ در این مطلب با 20 مُسکن گیاهی و طبیعی ضد درد در طب سنتی آشنا می شوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران پویا، یکی از دغدغه های مهم بسیاری از بیماران و نیز دوستداران طب سنتی، دانستن مسکن های گیاهی و گیاهان جایگزین مسکن های شیمیایی برای کاهش دردها و آلام جسمی و روحی است.

امروزه مصرف قرص های مسکن شیمیایی به دلیل سرعت عملی که در کاهش درد دارند ، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است؛ فارغ از آسیب ها و عوارضی که ممکن است در صورت مصرف بی دلیل و عدم توجه به اینکه کدام مسکن برای کدام درد، قدرت تسکین دهندگی بیشتری دارد روز به روز به تعداد مصرفی این قرص ها توسط افراد افزوده می شود.

با وجود اینکه این روزها مصرف قرص های مسکن برای کاهش دردهای مزمن افزایش قابل توجهی پیدا کرده اما این داروها گاهی اعتیادآور هستند و معمولا مصرف زیاد آن ها عوارض جانبی متفاوتی برای فرد به دنبال خواهد داشت.

بسیاری از مسکن های گیاهی ،گیاهانی هستند که همیشه در دسترس بوده و به راحتی قابل استفاده و مصرف هستند اما بسیاری از مردم از خواص شگفت انگیزشان بی اطلاع هستند؛ بدون شک اگر مردم از فواید این گیاهان و ادویه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با 20 مُسکن گیاهی و طبیعی ضد درد آشنا شوید

با 20 مُسکن گیاهی و طبیعی ضد درد آشنا شوید