مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 11:352017-10-23حوادث

60 درصد موادمخدر از مرز پاکستان وارد ایران می شود


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی با رییس اداره مبارزه با مواد مخدر پاکستان دیدار و طرفین در آن بر ضرورت افزایش همکاری های مشترک تاکید کردند.

- در دیدار مشترک روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران و پاکستان مطرح شد 60 درصد موادمخدر از مرز پاکستان وارد ایران می شود رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی با رییس اداره مبارزه با مواد مخدر پاکستان دیدار و طرفین در آن بر ضرورت افزایش همکاری های مشترک تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مسعود زاهدیان رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در این دیدار اظهار کرد: روابط ایران و پاکستان روابط دیرینه ای است و ما مرز مشترک طولانی با این کشور داریم، از این رو تامین امنیت و همکاری مشترک میان دو کشور اصل مهمی است.

وی با بیان اینکه همکاری اطلاعاتی میان دو کشور ایران و پاکستان برقرار است، گفت: مرکز تبادل و همکاری اطلاعاتی میان ایران، پاکستان و افغانستان فعال است و ما موارد مختلفی را از طریق پیگیری در این مرکز انجام می دهیم.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی درباره اینکه چه تعداد از مواد مخدر ورودی به کشور از پاکستان وارد ایران می شود؟ گفت: حدود 60 تا 65 درصد از مواد مخدری که وارد ایران می شود از مرز پاکستان وارد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد موادمخدر از مرز پاکستان وارد ایران می شود

60 درصد موادمخدر از مرز پاکستان وارد ایران می شود