مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 11:212017-10-23بين الملل

وزیر امور خارجه آمریکا فردا به پاکستان می رود


رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا فردا سه شنبه برای سفر یک روزه عازم پاکستان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در اسلام آباد، رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا فردا سه شنبه برای سفر یک روزه عازم پاکستان می شود.

سفر تیلرسون با دعوت رسمی خواجه محمد آصف وزیر امور خارجه پاکستان انجام می شود البته وی بعد از آن در راستای دیدارهای منطقه ای خود به هند خواهد رفت.

وزیر امور خارجه آمریکا در این سفر با شاهد خاقان عباسی نخست وزیر،خواجه محمد آصف وزیر امور خارجه و قمر جاوید باجواه فرمانده ارتش پاکستان ملاقات خواهد کرد.

بعد از آزادی خانواده آمریکایی از چنگ شبکه حقانی با اینکه ابتدا واشنگتن از پاکستان برای همکاری در این زمینه تشکر کرد اما بار دیگر دو کشور دچار اختلاف شده اند.

سازمان سیا اعلام کرد که خانواده گروگان گرفته شده آمریکایی از ابتدا در پاکستان نگهداری می شدند و این کشور می توانست قبل از این مدت طولانی یعنی 5 سال آنها را آزاد کند.

آزادی دکتر شکیل آفریدی شهروند پاکستانی که برای کشتن اسامه بن لادن با سازمان سیا همکاری کرد یکی از محورهای دیدار وزیر امور خارجه آمریکا با مقامات پاکستان است.

تیلرسون در این سفر تلاش می کند پاکستان را قانع کند تا هند را نیز به عنوان یکی از اعضای مذاکرات چهارجانبه برای صلح در افغانستان بپذیرد که بعید اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر امور خارجه آمریکا فردا به پاکستان می رود

وزیر امور خارجه آمریکا فردا به پاکستان می رود