مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 10:402017-10-23حوادث

دستگیری اعضای باند اراذل و اوباش اصفهانی


جانشین فرماندهی انتظامی گلستان از دستگیری اعضای باند اراذل و اوباش اصفهانی در گلستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمردم سالاری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود فروزان نیا اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان شنبه شب از ورود اعضاء یک باند معروف شرارت و زورگیری که از اصفهان متواری و به گرگان مراجعت کرده بودند مطلع شدند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضایی بلافاصله تیمی متشکل از زبده ترین ماموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات درباره شناسایی متهمان و محل اختفای آنان را در دستور کار قرار دادند.

جانشین فرماندهای انتظامی گلستان ادامه داد: پس از پنج ساعت کار اطلاعاتی سرانجام متهمان در یکی از مناطق گرگان شناسایی و در نخستین ساعات بامداد صبح دیروز طی یک عملیات غافلگیر کننده دستگیر شدند.

فروزان نیا افزود: در این عملیات که با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان انجام شد هفت نفر از اعضاء این باند دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد شرارت، زورگیری، ایجاد ضرب و جرح، خسارت به اموال عمومی، برهم زدن مراسمات و جشن ها و تخریب امکان و واحدهای صنفی بوده اند.

سرهنگ فروزان نیا به دیگر اعمال مجرمانه متهمان اشاره کرد و گفت: تیراندازی، نزاع و درگیری و مجروح کردن شهروندان، ایجاد رعب و وحشت از دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند اراذل و اوباش اصفهانی

دستگیری اعضای باند اراذل و اوباش اصفهانی