مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 09:402017-10-23سياسي

واکنش قناعتی به تعطیلی خط 7 مترو تهران


عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران با بر شمردن صحبت های غیر کارشناسانه شهربانو امانی عضو فعلی شورای شهر تهران،گفت: تعطیلی خط 7 دردی از شهروندان دوا نمی کند و مدیریت شهری با تخصیص اعتبار مسائل مربوط به مترو را حل و فصل کند.

ابوالفضل قناعتی عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به صحبت های شهربانو امانی عضو فعلی شورای شهر تهران در خصوص نا ایمن بودن خط 7 مترو تهران اظهار کرد: ابتدا باید از مدیران جهادی که در دوره گذشته اقدامات بسیاری شایسته ای را در خصو توسعه حمل و نقل عمومی با محوریت مترو انجام دادند، تشکر کنم.

وی تصریح کرد: راه اندازی سه خط 3،6 و 7 و افزوده شدن این خطوط برای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان در دوره قبل از اهمیت بسیاری بالای برخوردار است که امیدواریم مدیریت جدید شهری اقداماتی این چنینی انجام دهند.

قناعتی گفت: فعالیت در زیرزمین و احداث تونل و ایستگاه مترو کار بسیار سختی است که البته این موضوع را افراد اهل فن کاملا متوجه می شوند.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: انتظاری که از اعضای فعلی وجود دارد اینست که به جای گرفتن ایراد به دنبال رفع مشکلات و اجرای طرح های جدید و توسعه خدمات به شهروندان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش قناعتی به تعطیلی خط 7 مترو تهران

واکنش قناعتی به تعطیلی خط 7 مترو تهران