مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 09:252017-10-23سياسي

ظریفیان: رییس جمهور از سیاست های اعتدالی خود عدول نکرده است


یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه با معرفی وزرای باقی مانده دولت، وزن اصلاح طلبان در کابینه نسبت به دولت اول روحانی کمتر شد گفت: با این وجود رییس جمهور از سیاست های اعتدالی خود که به سیاست اصلاح طلبان نزدیک است، - عدول نکرده است.

غلامرضا ظریفیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ترکیب سیاسی کابینه دولت روحانی و وزن هر جناح های سیاسی در این کابینه اظهار داشت: رییس جمهور نه در سال 92 و نه در 96 ادعای اصلاح طلبی نداشت و با ادبیات اعتدلی خود را معرفی می کرد و تلاش کرد از همه ظرفیت و فرصت های کشور بهره ببرد.

وی در ادامه افزود: روحانی در انتخاب وزرا و استانداران خود بر اصلاح طلبان تکیه نکرد البته خود را هم از نیروهای اصلاح طلب محروم نکرد و در کابینه وی اصلاح طلبان شناسنامه دار حضور داشتند ولی در مجموع چگالی کابینه دو دولت روحانی، اصلاح طلبی نبوده است.

این عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها همچنین با بیان اینکه اصلاح طلبان با حفظ چارچوب اصلاح طلبی خود در سال 92 و 96 از روحانی حمایت کردند تصریح کرد: اصلاح طلبان حمایت از دولت را حمایت از منافع ملی کشور تلقی کردند و این دولت را نسبت به سایر گزینه ها نزدیک تر به منافع ملی و مصلحت کشور می دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریفیان: رییس جمهور از سیاست های اعتدالی خود عدول نکرده است

ظریفیان: رییس جمهور از سیاست های اعتدالی خود عدول نکرده است