مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 06:062017-10-23بين الملل

یادداشت/ سیدعبدالله متولیان نقطه هدف اروپا از برجام


برخلاف هیاهوی برخی دولتمردان و رسانه های زنجیره ای، اظهارات مقامات اروپایی درخصوص ایران هیچ تفاوتی با اظهارات مقامات آمریکایی ندارد و اروپایی ها بر اساس یک مهندسی از پیش طراحی شده، - نقش پلیس خوب را عهده دار شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه جوان در یادداشتی از سیدعبدالله متولیان نوشت: برخی ساده اندیشان و رسانه های زنجیره ای همسو با غربگدایان که در سال 94 در تقابل با انتقادات به حق منتقدین علم اغراق را برافراشته و می گفتند: امضای کری تضمین است و امریکا به واسطه یک توافق، اعتبار بین المللی خود را خدشه دار نمی کند و اروپایی ها آقا اجازه هستند و امریکا کدخداست؛ بستن با کدخدا راحت تر است و ما به مذاکره با امریکا خوش بین هستیم و.

هم اینک در باره مثبت نشان دادن نقش اروپایی ها در برجام و استقلال آنان از امریکا مجدداً به اغراق گویی پرداخته اند: موضع گیری صریح اتحادیه اروپا درخصوص طرح برجام ثانویه؛ هر چه تهران بگوید ، اروپا، امریکا نیست ، اروپا علیه تکروی ترامپ ، اروپا برای حمایت از برجام جبهه واحد تشکیل می دهد ، هشدار برجامی سران 28 کشور اروپایی به ترامپ و.

این موضع گیری ها در کنار دیگر موارد مشابه در این روزها به تیتر اول و عنوان یادداشت ها و گزارش های روزنامه های زنجیره ای مدعی اصلاحات تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ سیدعبدالله متولیان نقطه هدف اروپا از برجام

یادداشت/ سیدعبدالله متولیان نقطه هدف اروپا از برجام