مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 00:052017-10-22سياسي

یادداشت عباس خامه یار درباره بازدید بازدید از بنیاد کتابت و نشر قرآن مالزی


معاون بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در یادداشتی به سفر اخیرش به مالزی و بازدید از بنیاد کتابت و نشر قرآن مالزی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس خامه یار در این باره نوشت: در سفری که اخیراً به مالزی داشتم، توفیقی حاصل شد تا از بنیاد کتابت و نشر قرآن مالزی (یایاسان رستو)، بازدید و با جناب "داتوک عبدالطیف میراسا"، مدیر این بنیاد نشستی داشته باشم.

یایاسان رستو به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی در سال 1998 و با هدف گسترش پیام اسلام به سراسر جهان، تقویت ایمان مسلمانان و احیای هنرهای اسلامی در کشور مالزی و در شهر "شاه عالم" تاسیس شد.

یایاسان رستو تا امروز بیش از یک میلیون و 800 هزار رینگیت را صرف جمع آوری و پیشرفت نقوش سنتی فرهنگ مالزی کرده است که متاثر از فرهنگ اسلامی می باشد.

این مرکز با حمایت دولت و خیرین تبدیل به یک مرکز بزرگ برای نشر قرآن کریم و احیای هنرهای اسلامی شده است که دارای کارگاه های خوشنویسی و تذهیب قرآن کریم، فروشگاهی برای فروش آثار هنری قرآنی و گاهاً پذیرایی میهمانانی از کشورهای مختلف جهان است.

همچنین ارتباط فرهنگی با کشورهای اسلامی از دیگر سیاست های این بنیاد محسوب می شود.

یایاسان رستو تاکنون خوشنویسی و تذهیب شش جلد قرآن کریم را به انجام رسانده و بسیاری از محصولات قرآنی دیگر را ارائه نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت عباس خامه یار درباره بازدید بازدید از بنیاد کتابت و نشر قرآن مالزی

یادداشت عباس خامه یار درباره بازدید بازدید از بنیاد کتابت و نشر قرآن مالزی