مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 21:102017-10-22اقتصادي

سامانه سهام عدالت از دسترس خارج می شود


سامانه سهام عدالت به مدت 3 روز به منظور بروز رسانی سیستم و تغییرات لازم از دسترس خارج می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان؛ علی اشرف عبداله پوری حسینی گفت: مهلت یک ماه تمدید شده برای تسویه باقیمانده اقساط سهام عدالت برای مشمولان امروز به پایان می رسد و از نظر قانونی امکان تمدید نخواهد داشت.

وی افزود: بر اساس مقررات مشمولان سهام عدالت تا پایان 31 شهریور فرصت داشتند صورت حساب خود را از سامانه سهام عدالت دریافت و پس از آگاهی از ارزش سهامشان، در صورت تمایل برای تسویه مانده بدهی اقساط خود اقدام کنند که البته این مهلت با تصویب شورای عالی اصل 44 به مدت یک ماه دیگر و تا پایان مهر تمدید شد.

پوری حسینی گفت: ساعت 24 امشب آخرین مهلت برای تسویه مانده بدهی اقساط سهام عدالت مشمولان است و پس از این مهلت به هیچ وجه امکان پرداخت مانده بدهی اقساط مشمولان از طریق شعب بانک ملی ایران یا سایر روش های پرداخت وجود نخواهد داشت.

وی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: سامانه سهام عدالت با پایان یافتن مهلت قانونی تسویه اقساط سهام عدالت 3 روز به منظور بروز رسانی سیستم و اعمال اصلاحات لازم، از دسترس خارج خواهد شد، اما پس از این تاریخ امکان ثبت شماره شبا، رویت صورت حساب و سایر خدمات این سامانه برای مشمولان عزیز فراهم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه سهام عدالت از دسترس خارج می شود

سامانه سهام عدالت از دسترس خارج می شود