مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 18:352017-10-22اجتماعي

تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای اربعین


" رییس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از اختصاص بیش از 1000 دستگاه اتوبوس و کامیون متعلق به شهرداری تهران در طرح اربعین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیمان سنندجی در جلسه طرح ویژه ترافیک اربعین 96 که ظهر امروز با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف در مقر شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: امسال نزدیک به 1000 دستگاه اتوبوس و کامیون متعلق به شهرداری تهران به پایانه های مرزی منتقل خواهند شد تا نسبت به جابجایی زائران و ارائه خدمات به آنان اقدام کنند.

رییس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با ارائه گزارش اقدامات انجام شده در اربعین سال گذشته از سوی اتوبوسرانی، تصریح کرد: به طور متوسط در طرح اربعین سال گذشته اتوبوس های ما بیش از 250 هزار نفر را در هر روز جابجا کرده و در مجموع بیش از دو میلیون و 762 هزار زائر جابجا شدند.

وی با بیان اینکه امسال برنامه ریزی های لازم برای جابجایی زائران انجام شده است، گفت: اقدامی که امسال انجام داده ایم این است که زمانبندی رفت و برگشت اتوبوس ها را با مسیرهایشان مشخص کردیم.

وی با بیان اینکه شهرداری های تهران، مشهد و البرز، اتوبوس های خارج از مرز را برای جابجایی زائران تأمین می کنند، تصریح کرد: هماهنگی های لازم میان این سه نهاد انجام شده و مسیرها برای تردد اتوبوس ها نیز مشخص شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای اربعین

تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای اربعین