مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 18:102017-10-22ورزشي

استقلال چگونه می تواند برنده دربی 85 باشد؟


از نظر من نقطه ای که پرسپولیس در آن آسیب پذیر است و این در بازی های گذشته مشخص شده ضدحمله است که من فکر می کنم از این راه استقلال می تواند به حریف روز پنجشنبه اش ضربه بزند.

- البته یک شرط وجود دارد و آن هم اینکه وقتی توپ در موقعیت ضدحمله است بازیکنان باید خیلی سریع توپ را به گردش دربیاورند چراکه این تیم هافبک دفاعی های خوبی دارد که اگر تعللی کنید توپ را از شما می گیرند و یک ضدحمله به نفع پرسپولیس تشکیل می دهند.

مربی سابق استقلال می گوید راز پیروزی برابر پرسپولیس موقعیت ندادن به این تیم، حفظ ساختار دفاعی و ضدحمله های سریع به قرمزهای تهرانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"ورزش سه"، پیکان با گذشت 9 هفته از آغاز لیگ برتر تنها تیمی است موفق شده پرسپولیس را شکست دهد، مجید صالح در گفت وگو با ورزش سه راهکارهایی برای شکست این تیم به استقلالی ها ارائه کرد که در ادامه آن را می خوانید.

حفظ ساختار دفاعی برگه برنده آبی ها وقتی می خواهید برابر پرسپولیس موفق شوید حتما باید ساختار دفاعی محکمی داشته باشید و آن ساختار را تا پایان بازی حفظ کنید.

پرسپولیس تیمی است که اگر یک لحظه در کارهای دفاعی تمرکز خود را از دست بدهی حتما به شما ضربه می زند چراکه خط هافبک تهاجمی و مهاجمان بسیار قدرتمندی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال چگونه می تواند برنده دربی 85 باشد؟

استقلال چگونه می تواند برنده دربی 85 باشد؟