مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 18:102017-10-22ورزشي

دومین کلین شیت گلری که مسجدسلیمان رابه لیگ برترنزدیک کرد


محمود فکری طی دو هفته اخیر از دروازبان دوم خود یعنی مسعود پورمحمد استفاده کرده که او نیز با عملکرد چشمگیر خود در دو بازی گذشته و بسته نگه داشتن دروازه مسجدسلیمانی ها ، - تیم صدرنشین نفت مسجدسلیمان در هفته دهم لیگ دسته یک در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان گل گهر سیرجان بود که بار دیگر موفق کسب پیروزی و افزایش فاصله با رقبا در لیگ یک شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، شاگردان محمود فکری تا پایان هفته لیگ دسته یک نتایج قابل قبولی گرفته اند و یکی از مهم ترین ارکان موفقیت آنها وجود دو سنگربان قدرتمند روی نیمکت این تیم بوده است که در هر بازی کار سرمربی را برای انتخاب بهترین آنها با مشکل مواجه خواهد کرد.

در 10 بازی انجام شده نفت مسجدسلیمان در لیگ دسته یک این تیم توانسته در 7 بازی خود کلین شیت داشته باشد و دروازه خود را رو به حریفان بسته نگه دارد که تا اینجای لیگ آزادگان عملکردی بسیار قابل قبول برای شاگردان محمود فکری رقم زده است.

جالب اینکه محمود فکری طی دو هفته اخیر از دروازبان دوم خود یعنی مسعود پورمحمد استفاده کرده که او نیز با عملکرد چشمگیر خود در دو بازی گذشته و بسته نگه داشتن دروازه مسجدسلیمانی ها ، خودی نشان داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کلین شیت گلری که مسجدسلیمان رابه لیگ برترنزدیک کرد

دومین کلین شیت گلری که مسجدسلیمان رابه لیگ برترنزدیک کرد