مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 17:402017-10-22سياسي

خاطرات 10 سال سکان داری صداوسیما


رییس اسبق سازمان صداوسیما تجربیات ده ساله خودش از سکان داری بزرگترین رسانه ایران را منتشر کرد.

- عزت الله ضرغامی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اینستاگرم خود از انتشار کتابی درباره 10 سال دوره مدیریت خود در سازمان صداوسیما خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخشی از توضیحات ضرغامی با عنوان یک عکس، یک حرف به شرح زیر است: از آبان 93 که دوره مسئولیتم در رسانه ملی به پایان رسید، منتظر فرصتی بودم تا تجربیات، اطلاعات و دانش خود را در اختیار علاقه مندان قرار دهم.

برخی دوستان پیشنهاد می دادند که این تجربیات را به صورت کتاب منتشر کنم، این اقدام مستلزم فرصتی طولانی برای نگارش، تدوین و چاپ بود، بنابراین، فکر کردم ممکن است زمان از دست برود و در آینده نیز کمتر فرصت و انگیزه ادامه این کار را داشته باشم، به ویژه آن که موقعیت های خاص زمانی ایجاب می کند که بسیاری از حرف ها و تجربیات در همان مقطع زمانی ارائه شود و اگر قرار باشد سال ها بعد به صورت کتاب انتشار یابد معلوم نیست آیا از همان اثربخشی و نفوذ برخوردار خواهد بود یا نه؟ لذا تصمیم گرفتم محتوای انتخابی خود را مستقل و کوتاه همراه یک عکس مرتبط در سرویس عکس اینستاگرام منتشر کنم.

آنچه انگیزه مرا در ادامه این کار مضاعف کرد انتشار این پست ها در سایر ظرفیت های موجود در فضای مجازی و به ویژه بازنشر آن به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات 10 سال سکان داری صداوسیما

خاطرات 10 سال سکان داری صداوسیما