مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 17:402017-10-22اقتصادي

آغاز به کارتاکسی اینترنتی در قزوین


" مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از اجرای طرح تاکسی اینترنتی از فردا (دوشنبه ) خبر داد و گفت: این طرح با همکاری آژانس های مسافربری در سطح شهر اجرا می شود.

عبدالعلی دربندی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکسی اینترنتی پدیده ای جدیدی است که در راستای خدمات بهتر؛ با استفاده از فناوری در چارچوب موارد قانونی فعالیت خواهد کرد.

وی اظهار کرد: این طرح به دلیل کاهش قیمت ، سهولت دسترسی و امنیت مسافران در شهرهای بزرگ مورد استقبال قرار گرفته و مورد حمایت این سازمان می باشد.

دربندی زاده با بیان اینکه استفاده صحیح از فناوری در راستای افزایش درآمد راننده و خدمت ارائه شده به مسافر همواره مورد توجه ما بوده است ، افزود: یکی از اهداف ما تغییر ساز و کار حرفه قدیمی و با اهمیتی چون تاکسیرانی با بهره مندی از فناوری است .

دربندی زاده ادامه داد: تاکسی اینترنتی واسطه ای بین مسافر و رانندگان هستند که به دلیل سهولت دسترسی می توانند تقاضای سفر را کاهش دهند و با افزایش درآمد رانندگان زمینه رضایت هر دو طرف را فراهم نمایند.

وی با بیان اینکه در این طرح مسافران 10 تا 20 درصد ارزان تر جابه جا می شوند، ادامه داد: یکی از مواردی که باعث جذب مسافران در تاکسی اینترنتی شده است قیمت مناسب در نظر گرفته شده برای خدمات رسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کارتاکسی اینترنتی در قزوین

آغاز به کارتاکسی اینترنتی در قزوین