مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 17:352017-10-22سياسي

«مناسب سازی و اشتغال نابینایان»، دغدغه ای که باید دیده شود


استاندار سمنان بر ضرورت تلاش برای اشتغال معلولین در دو بخش دولتی و غیردولتی تأکید کرد و گفت: مهم ترین دغدغه و مطالبه نابینایان و کم بینایان اشتغال است.

- مناسب سازی و اشتغال نابینایان ، دغدغه ای که باید دیده شود استاندار سمنان بر ضرورت تلاش برای اشتغال معلولین در دو بخش دولتی و غیردولتی تأکید کرد و گفت: مهم ترین دغدغه و مطالبه نابینایان و کم بینایان اشتغال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، دکتر محمدرضا خباز در دیدار با اعضای اعضاء انجمن نابینایان استان سمنان که با حضور معاون سیاسی استاندار و مدیرکل بهزیستی استان برگزار شد با بیان این که نابینایان کم توان هستند نه معلول اظهار کرد: اصلی ترین درخواست نابینایان و کم بینایان استان، اشتغال است و اگر همه تلاش خود را در این بخش به کار ببریم، افراد پس از شاغل شدن به آرامش رسیده و می توانند تشکیل زندگی دهند.

وی ادامه داد: البته اشتغال را نباید فقط محدود به اشتغال دولتی دانست، از این رو بهتر است برای جذب این عزیزان در بخش های غیردولتی نیز تلاش شود و چنانچه در ادامه موقعیت های دولتی بیشتری ایجاد شد، آن ها نیز در این بخش مشغول شوند از این رو نباید تنها به جذب آن ها به دستگاه های دولتی بسنده کرد، چون ممکن است فرآیند جذب همه آن ها طولانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مناسب سازی و اشتغال نابینایان»، دغدغه ای که باید دیده شود

«مناسب سازی و اشتغال نابینایان»، دغدغه ای که باید دیده شود