مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 16:512017-10-22سياسي

آموزش و پرورش تهران به استناد قوانین برخی فضاهای آموزشی را واگذار کرده است


معاونت حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش اعلام کرد: اداره کل آموزش و پرورش تهران به استناد قوانین، فضاهای مورد نظر خود را طی اجرای تشریفات قانونی و از طریق مزایده به غیر واگذار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش ، معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه کرد: به موجب ماده 43 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و آیین نامه اجرایی آن به دستگاه های اجرایی (همچون آموزش و پرورش) و مطابق ماده 12 قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی و آیین نامه آن و بند ب ماده 7 قانون وصول برخی از درآمدهای مالی دولت، به آموزش و پرورش اجازه داده شده فضاهای مازاد بر نیاز و فرصت های خود را با رعایت قوانین و مقررات به غیر اجاره دهد.

برابر مدارک و مستندات واصله، اداره کل آموزش و پرورش تهران به استناد قوانین اشاره شده و دیگر قانون مرتبط، فضاها و فرصت های مورد نظر خود را طی اجرای تشریفات قانونی و از طریق مزایده به غیر واگذار نموده است.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/a1kk8c نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش تهران به استناد قوانین برخی فضاهای آموزشی را واگذار کرده است

آموزش و پرورش تهران به استناد قوانین برخی فضاهای آموزشی را واگذار کرده است