مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 16:452017-10-22سياسي

درگذشت سرتیپ نجفدری، سرپرست ژاندارمری سابق


کانون بازنشستگان ناجا از درگذشت امیر سرتیپ بازنشسته منوچهر نجفدری سرپرست ژاندارمری سابق و اولین رییس هیات مشاورین نیروی انتظامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی کانون بازنشستگان ناجا در نمابری اعلام کرد: "ارشدترین پیشکسوت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران؛ امیر سرتیپ بازنشسته منوچهر نجفدری سرپرست ژاندارمری سابق و اولین رییس هیات مشاورین نیروی انتظامی که در طول خدمت پرافتخارش، حضور در ستاد عملیات اروند و فرماندهی عملیات آبادان – ماهشهر و نیز مبارزه بی وقفه با اشرار، سوداگران مرگ و ضد انقلاب را در جنوب شرق و شمال غرب کشور در کارنامه خود داشت، صبح امروز به رحمت ایزدی پیوست.

کانون بازنشستگان ناجا درگذشت این پیشکسوت گرانقدر و پر تلاش را به خانواده ایشان و همه همکاران و همرزمانش در نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات ایشان خواستار است.

" مختصری درباره امیر سرتیپ جانباز بازنشسته مرحوم منوچهر نجفدری امیر سرتیپ موچهر نجفدری پس از 87 سال زندگی و تلاش در عرصه نظم و امنیت و خدمتگزاری به میهن اسلامی صبح امروز به رحمت ایزدی پیوست.

امیر سرتیپ منوچهر نجفدری در 20 اسفند سال 1309 شمسی تولد و پس از گذراندن دوران کودکی و پایان مقطع ابتدایی و دبیرستان، در مهرماه 1330 وارد دانشکده افسری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت سرتیپ نجفدری، سرپرست ژاندارمری سابق

درگذشت سرتیپ نجفدری، سرپرست ژاندارمری سابق