مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 16:252017-10-22سياسي

پایان نشست سران کرد با تاکید بر حفظ وحدت و عدم عقب نشینی از همه پرسی


رهبران کرد که امروز برای تبیین سیاست های آتی خود در تعامل با بغداد و نیز مسائل داخلی تشکیل جلسه داده بودند با صدور بیانیه ای از پذیرش هرگونه "سیاست تحمیلی" یا عقب نشینی از همه پرسی سرباز زدند.

- رهبران کرد که امروز برای تبیین سیاست های آتی خود در تعامل با بغداد و نیز مسائل داخلی تشکیل جلسه داده بودند با صدور بیانیه ای از پذیرش هرگونه "سیاست تحمیلی" یا عقب نشینی از همه پرسی سرباز زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه روداو، مسئولان 32 حزب و گروه سیاسی در اقلیم کردستان امروز برای بررسی اوضاع پیش آمده در اقلیم و نیز مسائل داخلی تشکیل جلسه داده بودند.

در پایان این جلسه حاضران با صدور بیانیه ای بر وحدت میان احزاب و گروه های اقلیم تاکید کردند و گفتند که تشکیل دو اقلیم برای منطقه کردستان عراق را نمی پذیرند.

در این بیانیه همچنین "حملات نظامی نیروهای دولتی عراق به مناطق مورد مناقشه" و "سیاست های اقتصادی بغداد علیه کردها" محکوم شده است.

حاضرین در این نشست همچنین آمادگی خود را برای گفت وگوی بدون پیش شرط و براساس قانون اساسی و به دور از هرگونه سیاست تحمیلی اعلام کرده اند.

در این نشست رهبران و مسئولان 32 حزب و جریان سیاسی اقلیم کردستان به غیر از گروه های اپوزیسیون مثل تغییر و جماعت اسلامی حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نشست سران کرد با تاکید بر حفظ وحدت و عدم عقب نشینی از همه پرسی

پایان نشست سران کرد با تاکید بر حفظ وحدت و عدم عقب نشینی از همه پرسی