مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 16:102017-10-22حوادث

کشف 2 تن انواع مواد مخدر در استان کرمان


طی چند روز گذشته در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ قریب به 2 تن از انواع مواد مخدر در سطح استان کرمان کشف شد و 15 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر با دستور مقامات قضایی روانه زندان شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت ایسنا، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از کشف 788 کیلوگرم تریاک طی دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد و افزود: در این رابطه 7 متهم دستگیر شده اند.

مجید سیمی با اعلام این که پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کهنوج در حال رسیدگی است، گفت: 7 متهم دستگیر شده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند.

وی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در عملیات اول مأموران یگان تکاوری امام رضا(ع) طی یک تعقیب و گریز مسلحانه موفق به توقیف یک دستگاه خودرو پژو 405 حامل 35 کیسه موادمخدر از نوع تریاک به وزن 353 کیلو و 210 گرم تریاک شدند.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: در دومین عملیات طی یک اقدام مشترک از سوی مأمورین مبارزه با موادمخدر شهرستان های کهنوج، عنبرآباد و رودبارجنوب با هماهنگی مقام قضایی 3 دستگاه خودرو توقیف و در مجموع 43 بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن 435 کیلوگرم کشف و ضبط شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 تن انواع مواد مخدر در استان کرمان

کشف 2 تن انواع مواد مخدر در استان کرمان