مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 15:302017-10-22سياسي

گلایه شدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیران دستگاه های اجرایی استان


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آنچه که در بازدید از شهر دهدشت، لنده، چرام و سوق از محرومیت دیده ام شایسته مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد احمدی یکشنبه، 30 مهر در ششمین نشست شورای فنی استان با بیان اینکه عامل جواب ندادن نامه های مردم کجاست؟ افزود: از مدیران دستگاههای اجرایی استان کار عملیاتی و میدانی می خواهم و مدیران باید در جلسات، گزارش دقیق از پروژه ها و دستگاه خود ارائه دهند.

وی بیان کرد: اینجا شورای فنی استان است بنابراین باید گزارش دقیق داده شود همین طور بود که هم اکنون پل سوم بشار به معضلی تبدیل شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مشکلات پروژه های عمرانی بررسی و گزارش آنها به شورای فنی ارائه شود و مدیران وقت خود را روی مسایلی که منجر به حل مساله می شود، بگذارند.

احمدی تصریح کرد: اینکه عکسی از برخی پروژه ها گرفته شود و در شورای فنی نشان دهیم و در عین حال عده ای از مدیران خواب باشند و عده ای هم با موبایل خود کار کنند و بعد بگوییم مصوبات را دیدیم و جلسه را تمام کنیم، مشکلی حل نمی شود بلکه باید در یک بازه زمانی مشخص، مشکلات پروژه ها بررسی شوند.

به من گزارش رسیده که از دیروز تاکنون 10نفر در تصادفات جاده ای استان جان خود را از دست دادند که می طلبد براساس اولویت بندی برای پروژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه شدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیران دستگاه های اجرایی استان

گلایه شدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیران دستگاه های اجرایی استان