مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 15:252017-10-22اقتصادي

تست درایو شهری نگین خودرو آغاز به کار کرد


نگین خودرو برای آغاز طرح تست درایو خودروهایش یک افتتاحیه باشکوه در نظر گرفت تا این طرح از همان آغاز با ایده ای متفاوت شروع به کار کند.

برای این منظور در روز آغاز طرح تست درایو، چندین دستگاه خودرو شامل رنو کولئوس و رنو تلیسمان از اداره تحویل جدید نگین خودرو در جاده مخصوص به حرکت درآمدند و در رژه ای باشکوه و تمام فرانسوی، مسیر جاده مخصوص تا میدان آزادی پایتخت را طی کردند تا به این ترتیب این طرح افتتاحیه قدرتمندی داشته باشد و البته با استقبال گسترده مردم و خودروهای حاضر در مسیر نیز مواجه شد.

در مراسم آغاز به کار این طرح که با حضور مدیران ارشد نگین خودرو و اصحاب رسانه در محل اداره تحویل نگین خودرو در جاده مخصوص تهران برگزار شد، محمد مرتضایی، مدیر بازاریابی نگین خودرو در زمینه ویژگی های این طرح گفت: "هرچند در زمینه توانایی ها و کیفیت محصولات رنو مطالب زیادی منتشر شده است اما برای ما مهم است مشتریان عزیزی که قصد خرید این خودروها را دارند بتوانند شخصا خودروها را بررسی کنند.

به همین دلیل طرح تست درایو خودروهای رنو در محیط شهری را با سرمایه گذاری قابل توجه آغاز کردیم تا از این طریق بتوانیم این فرصت را در اختیار مشتریان قرار دهیم که محصولات نگین خودرو را در محیط واقعی شهری مورد ارزیابی قرار دهند و با آگاهی نسبت به خرید خودروها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست درایو شهری نگین خودرو آغاز به کار کرد

تست درایو شهری نگین خودرو آغاز به کار کرد