مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 14:502017-10-22حوادث

استاندار خوزستان: 818 خانوار اهوازی در پهنه های پر خطر قرار دارند


استاندار خوزستان با اشاره به حادثه ریزش کوه در منطقه کوی رمضان و لزوم جابه جایی ساکنان این منطقه گفت: اکنون 84 خانوار ساکن کوی رمضان در اولویت جابه جایی هستند و در مجموع 818 خانوار در پهنه های پر خطر قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، غلامرضا شریعتی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با موضوع وضعیت منازل مسکونی منبع آب اهواز که امروز (30 مهرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، ضمن تسلیت به خانواده های منصوریان و کاظمی که در پی حادثه امروز ریزش کوه دو کودک را از دست دادند، اظهار کرد: یک بعد این حادثه عاطفی است که با وقوع این حادثه همه متاثر هستند.

بعد دیگر این است که افرادی در این منطقه که اصول شهری در آن رعایت نشده سکنا گزیده اند و این کار خارج از ضوابط انجام شده است.

وی افزود: خانه هایی که در این منطقه تاکنون تخریب شده بودند باید فورا جایگزین می شدند تا از ساخت مجدد خانه ها در این منطقه جلوگیری شود.

اکنون 84 خانوار ساکن کوی رمضان در اولویت جابه جایی هستند و در مجموع 818 خانوار در پهنه های پر خطر قرار دارند.

استاندار خوزستان با اشاره به شهرهای شیرین شهر و رامین که گزینه های مورد نظر برای جابه جایی خانوارها هستند، عنوان کرد: مشکل آورده این خانوارها پس از جابه جایی را می توان به گونه ای حل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان: 818 خانوار اهوازی در پهنه های پر خطر قرار دارند

استاندار خوزستان: 818 خانوار اهوازی در پهنه های پر خطر قرار دارند