مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 14:312017-10-22بين الملل

ازبکستان صدور ویزا برای شهروندان ترکیه را تسهیل می کند


رییس جمهور ازبکستان با هدف تقویت همکاری های سیاسی، اقتصادی، بازرگانی بین تاشکند و آنکارا فرمان تسهیل صدور ویزا برای شهروندان ترکیه را امضا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس" در تاشکند، شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان با هدف تقویت همکاری های سیاسی، اقتصادی، بازرگانی، علمی و فرهنگی بین تاشکند و آنکارا فرمان تسهیل صدور ویزا برای شهروندان ترکیه را امضا کرد.

صدور ویزا برای شهروندان ترکیه با اهداف کاری و گردشگری 3 روز زمان می برد.

چندی پیش نهاد زیبکجی وزیر اقتصاد ترکیه نیز از همکاران ازبک خود درخواست کرده بود که رژیم ویزا را برای شهروندان این کشور تسهیل کرده زیرا حدود یک میلیون گردشگر ترک آماده سفر به ازبکستان هستند.

هم اکنون در ازبکستان 441 واحد شرکت با سرمایه گذاری سرمایه گذاران ترکیه از جمله 94 شرکت با صد درصد سرمایه سرمایه گذاران ترکیه فعالیت می کنند.

ترکیه استقلال ازبکستان را در تاریخ 16 دسامبر سال 1991 میلادی به رسمیت شناخته و از تاریخ 4 مارس سال 1992 میلادی بین این دو کشور روابط سیاسی برقرار شده است.

انتهای پیام/.

http://fna.

ir/a1kju2 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازبکستان صدور ویزا برای شهروندان ترکیه را تسهیل می کند

ازبکستان صدور ویزا برای شهروندان ترکیه را تسهیل می کند