مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 13:462017-10-22سياسي

سرپرست فرمانداری رفسنجان: تهدید آب مانند زلزله ای با مقیاس بالاست


با توجه به منابع آبی که داریم، باید مردم را آگاه کنیم تا بدانند چه خطرهایی در سطح جامعه پیش رو قرار دارد که مانند زلزله ای با مقیاس بالا منابع آب را تهدید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از رفسنجان، علیار اسکندری نسب پیش از ظهر امروز در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان اظهار داشت: در گذشته از قبل درآمدهای کشاورزی سایر بخش ها را توسعه می دادند و آنچه که مبنای توسعه قرار می گرفت، کشاورزی بوده است.

وی بیان داشت: اما استراتژی که در نظام گذشته شکل گرفت، مبنا را از توسعه کشاورزی به سمت صنایع سنگین برد و آن گونه که باید به کشاورزی توجه نشد، اما آنچه در شهرستان رفسنجان و استان کرمان اهمیت دارد، توسعه پسته است که مورد توجه قرار گرفته و از دیرباز مهم بوده است.

اسکندری نسب تصریح کرد: در بحران هایی که بعد از انقلاب برای کشور پیش آمد، پسته توانست گره گشا باشد و به عنوان یک کالای صادراتی غیر نفتی بسیاری از مشکلات ما را برطرف کند، امروز نیز در بحث صادرات کالای غیر نفتی حرف اول را می زند و درآمدهای خوبی از این محصول داریم.

وی با اشاره به اینکه حتی با وجود تحریم ها هم پسته نقش خوبی برای اقتصاد کشور ایفا کرده است، افزود: اما با توجه به منابع آبی که داریم، باید مردم را آگاه و در این زمینه فرهنگ سازی کنیم تا بدانند چه خطرهایی در سطح جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فرمانداری رفسنجان: تهدید آب مانند زلزله ای با مقیاس بالاست

سرپرست فرمانداری رفسنجان: تهدید آب مانند زلزله ای با مقیاس بالاست