مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 12:502017-10-22بين الملل

دادگاه خانقین بعد از 14 سال ارتباط با کردستان به شورای قضایی فدرال پیوست


شورای عالی قضایی عراق اعلام کرد که دستگاه قضایی خانقین پس از 14 سال وابستگی به اقلیم کردستان، مجدداً با کادر اداری اش فعالیت خود را زیر نظر دولت فدرال از سرگرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز، عبدالستار بیرقدار، سخنگوی شورای عالی قضایی عراق در بیانیه ای تصریح کرد، دستگاه قضایی خانقین که در گذشته با شورای عالی قضایی در بغداد ارتباط داشت در سال 2003 تحت لوای کردستان درآمد، اما مجدداً همکاری خود را با شورای عالی قضایی بغداد را از سر گرفت.

وی افزود: دادگاه خانقین 14 سال قبل به کردستان پیوست و در حال حاضر به وضعیت خود قبل از سال 2003 به عنوان یکی از دادگاه های تجدیدنظر دیالی که وابسته به دولت فدرال هستند، بازگشته است.

بیرقدار خاطرنشان کرد: فائق زیدان، رییس شورای عالی قضایی هفته گذشته سفری به دادگاه فدرال تجدیدنظر دیالی داشت و با قضات در آنجا درخصوص مکانیزم بازگرداندن وضعیت فعالیت دستگاه قضایی خانقین به قبل از سال 2003 گفت وگو کرد تا تمامی کادرهای اداری آن وابسته به دادگاه تجدیدنظر دیالی شوند.

در جریان عملیات کنترل نیروهای عراقی بر کرکوک، در 18 اکتبر جاری از کنترل بر شهرستان خانقین و شهرستان جلولاء در استان دیالی خبر داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه خانقین بعد از 14 سال ارتباط با کردستان به شورای قضایی فدرال پیوست

دادگاه خانقین بعد از 14 سال ارتباط با کردستان به شورای قضایی فدرال پیوست