مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 12:452017-10-22بين الملل

پایان بی نتیجه مذاکرات صلح لیبی در تونس بدون اعلام تاریخ جدید گفتگوها


دور جدید مذاکرات لیبی در تونس بدون دستیابی به نتیجه ملموس پایان یافت.

این در حالی است که سازمان ملل تاریخی برای مذاکرات آتی تعیین نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل ازاسکای نیوز، مذاکرات تونس که از یک ماه پیش با حمایت سازمان ملل و با هدف پایان دادن به اختلافات میان گروه های لیبیایی درگیر آغاز شده بود، روز شنبه بدون پیشرفت ملموسی در خصوص برقراری ثبات در لیبی و مقدمه چینی برای برگزاری انتخابات به پایان رسید.

این نشست در حالی پایان یافت که طرفین مذاکره کننده لیبیایی به هیچ پیشرفتی در زمینه موضوعات مورد اختلاف دست پیدا نکردند و سازمان ملل نیز تاریخ جدیدی برای مذاکرات آتی اعلام نکرد و تنها نماینده این سازمان اعلام کرد مذاکرات ادامه خواهد داشت.

غسان سلامه، فرستاده ویژه سازمان ملل به لیبی در پایان این دور از نشست صلح لیبی در تونس در کنفرانسی گفت که در این نشست نقاط تفاهم و اختلاف میان طرفین مشخص شد و در همه زمینه ها نقاطی برای اختلاف و تفاهم طرفین وجود دارد که کمیته مسئول اصلاحات در توافقنامه سیاسی لیبی (توافق صخیرات) در تلاش برای حل اختلافات و رسیدن به دیدگاه مشترک میان طرف ها است.

وی روز جمعه گفته بود طرح لیبی برای انتقال به مرحله ای که بتوان در آن انتخابات ریاستی و پارلمانی برگزار کرد به یک سال زمان نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان بی نتیجه مذاکرات صلح لیبی در تونس بدون اعلام تاریخ جدید گفتگوها

پایان بی نتیجه مذاکرات صلح لیبی در تونس بدون اعلام تاریخ جدید گفتگوها