مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 12:452017-10-22بين الملل

رییس شورای مدنی رقه: آینده شهر را ساکنانش تعیین می کنند


به دنبال تخریب شهر رقه در اثر درگیری ها شورای مدنی این شهر با اعلام آمادگی جهت تحویل گرفتن اداره آن، خواهان بازسازی این شهر و سرمایه گذاری کشورهای دیگر در آن برای ادامه زندگی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، لیلا مصطفی، رییس شورای مدنی رقه اعلام کرد، این شورا آماده است تا اداره این شهر را از نیروهای هم پیمان آمریکا که داعش را از این شهر راندند، تحویل بگیرد.

مصطفی درخصوص جدول زمانی تحویل گرفتن اداره رقه گفت: جدول زمانی خاصی برای تحویل گرفتن این شهر از نیروهای "سوریه دموکراتیک" وجود ندارد که در حال حاضر به اجرای عملیات پاکسازی، جستجوی نیروهای متواری، باندهای زیرزمینی وابسته به داعش و خنثی سازی مین هایی می پردازند که توسط این گروه تروریستی در محله ها و خیابان های این شهر کار گذاشته شده است.

وی گفت: ما در شورای مدنی به دنبال حفظ جان غیرنظامیان و بازگشت امن آنها هستیم، زیرا مطلع شدیم که گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف رقه بمب ها و مین هایی کار گذاشته است.

در خصوص پیوستن رقه به مناطق فدرالی در شمال سوریه، رییس شورای مدنی رقه گفت: پیروزی بر داعش به لطف همبستگی و پشتیبانی مردم سوریه زیر پرچم نیروهای "سوریه دموکراتیک" و مرجعیت شورای ما که همان شورای سوریه دموکراتیک و نماینده شورای مدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای مدنی رقه: آینده شهر را ساکنانش تعیین می کنند

رییس شورای مدنی رقه: آینده شهر را ساکنانش تعیین می کنند