مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 12:202017-10-22حوادث

ایمن سازی محل حادثه ریزش کوه در اهواز در حال انجام است


مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به حادثه ریزش کوه در کوی رمضان گفت: در حال حاضر عملیات آواربرداری همچنان به منظور پاکسازی و ایمن سازی محل ادامه دارد و به گفته های مردم محلی دیگر هیچ فردی در زیر آوار وجود ندارد.

- مقصود حق شناس در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی اهواز و اعلام گزارش ریزش کوه روی دو باب منزل مسکونی واقع در کوی مجاهد در مجاورت کوی رمضان، در ساعت 6:49 دقیقه صبح، نیروهای ما به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی به همراه تجهیزات و ماشین آلات امداد و نجات از سه ایستگاه آتش نشانی مجاور به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که یک صخره سنگ بسیار بزرگ از کوه سقوط و بر این دو باب منزل مسکونی سقوط کرده است و بلافاصله عملیات آواربرداری را با توجه به احتمال به ریزش کوه همزمان با تخلیه منازل مجاور این دو خانه حادثه دیده آغاز کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: نیروهای امدادی در این حادثه، شش نفر را از زیر آوار خارج کردند که چهار تن از آنها مصدوم و به مرکز درمانی منتقل شدند و دو کودک چهار ساله و حدود شش ساله نیز در این حادثه کشته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی محل حادثه ریزش کوه در اهواز در حال انجام است

ایمن سازی محل حادثه ریزش کوه در اهواز در حال انجام است