مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 11:502017-10-22اقتصادي

توسعه صادرات اردبیل عقیم مانده است


نایب رییس اتاق بازرگانی اردبیل گفت: در سال های اخیر هیچ گونه حرکت مثبت و مساعد در مسیر توسعه صادرات استان انجام نشده است.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز پورسلیمان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در چند سال اخیر و با معلق ماندن جوایز صادراتی برای صادرکنندگان چندان حمایتی از صادرکنندگان انجام نشد اما در بسته اخیر حمایتی سعی شده است برخی از ایرادات اصلاح شده تا شاهد حمایت جدی از صادرکنندگان باشیم.

وی گفت: باید در قانون جدید موضوع صادرکنندگان خصوصی اصلاح شده و با رفع موانع به وجود آمده در پیش بینی صادرات یک ساله در انتخاب صادرکنندگان نمونه امتیازات خاصی برای مناطق محروم در نظر گرفته شود تا زمینه برای رونق فعالیت صادرکنندگان به رغم پایین آمدن نرخ ارز کشورهای هدف به وجود نیاید.

نایب رییس اتاق بازرگانی استان اردبیل موضوع تفویض اختیار به استان ها را در روند اجرای آیین نامه ها و تفسیر قوانین یادآور شد و بیان کرد: امیدواریم موضوع پرداخت های غیرنقدی با تفویض اختیار به استان ها مورد توجه قرار گیرد چرا که در سال های متمادی بخش تجارت استان با نارسایی ها و ضعف های مشهودی روبرو بوده است.

پورسلیمان با بیان اینکه در سال های اخیر هیچ اقدام مثبتی برای توسعه صادرات انجام نشده است، خاطرنشان کرد: با راهکارهای مناسب و به صورت بومی باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صادرات اردبیل عقیم مانده است

توسعه صادرات اردبیل عقیم مانده است