مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 11:352017-10-22ورزشي

بهنام طیبی: مرحله نهایی لیگ کشتی سخت و نفسگیر است


سرمربی تیم کشتی آزاد هلدینگ فراز قائمشهر گفت:با توجه به حضور چهره های نامدار در ترکیب چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی لیگ شاهد رقابت هایی سخت و نفسگیر خواهیم بود.

- بهنام طیبی در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم هلدینگ فراز قائمشهر در آستانه حضور در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد اظهار کرد: تیم ما بدلیل مشکلاتی که داشت در واپسین لحظات و به عنوان آخرین تیم در رقابت های لیگ کشتی ثبت نام کرد و به همین دلیل خیلی دیر کارمان را آغاز کردیم، به نحوی که یکی دو روز بعد از بستن قرارداد با کشتی گیران و بدون هیچ شناختی نسبت به وضعیت آن ها در لیگ حاضر شدیم که همین موضوع باعث شد در مرحله رفت دو دیدار را بازنده شویم.

سرمربی تیم هلدینگ فراز افزود: به مرور زمان و با شناخت از وضعیت آمادگی بدنی و روحی کشتی گیرانمان و برگزاری اردوهای مقطعی موفق شدیم به معنای واقعی به داشتن یک تیم هماهنگ نزدیک شویم و تمامی 4 دیدار مرحله برگشت را با پیروزی پشت سر بگذاریم و در نهایت به مرحله نهایی لیگ صعود کنیم.

وی افزود: 3 تیم دیگر حاضر در مرحله نهایی لیگ از سهمیه خود برای استفاده از 2 کشتی گیر خارجی استفاده کردند اما ما از یک کشتی گیر خارجی در این مرحله استفاده می کنیم و بیشتر هدفمان میدان دادن به جوانان و کمک به بازگشت کشتی گیران با تجربه مانند علیرضا قاسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهنام طیبی: مرحله نهایی لیگ کشتی سخت و نفسگیر است

بهنام طیبی: مرحله نهایی لیگ کشتی سخت و نفسگیر است