مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 11:202017-10-22اجتماعي

اولیا و مربیان، دو بال پرواز در آسمان تعلیم و تربیت


والدین دانش آموزان و معلمان و مربیان آنان هم چون دو بالی هستند که اگر هریک از آن ها نباشد یا اثری ضعیف داشته باشد، بی شک نظام تعلیم و تربیت نسل آینده دچار مشکل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 24 تا 30 مهرماه به نام هفته پیوند اولیا و مربیان نامگذاری شده است.

انجمن اولیا و مربیان، یکی از تشکل های مردمی است که بیش از پنجاه سال از تأسیس آن در ایران می گذرد، این انجمن، در ابتدا بر اساس توصیه کنفدراسیون آموزش اولیا، وابسته به یونسکو، با عنوان انجمن خانه و مدرسه در ایران تشکیل شد.

انجمن اولیا و مربیان، یک نهاد فرهنگی و اثرگذار است که می تواند ارتباط اولیای دانش آموزان با مدرسه و معلمان را در راستای تربیت صحیح نسل آینده تحکیم بخشد.

انجمن اولیا و مربیان، ستون فقرات نظام تربیتی علی باقری ، مدیر دبیرستان شاهد متوسطه دوم شهید شهاب بیرجند نیز در گفت وگو با ایسنا گفت: انجمن های اولیا و مربیان، ستون فقرات نظام تربیتی هستند.

وی افزود: شورا و مشورت از اصول اجتماعی اسلام است و در صدر مسائل قرار دارد و انجمن اولیا و مربیان نیز این اصل مهم را اجرایی می کند.

مدیر دبیرستان شاهد متوسطه دوم شهید شهاب بیرجند خاطرنشان کرد: امام صادق(ع) از قول حضرت محمد(ص) فرمودند که افراد از ایشان پرسیدند که محکم کاری چیست، حضرت فرمودند مشورت در کارها با صاحب نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیا و مربیان، دو بال پرواز در آسمان تعلیم و تربیت

اولیا و مربیان، دو بال پرواز در آسمان تعلیم و تربیت